קרעי מתנגד להרחבת הממשלה: "יתקעו מקלות בגלגלים"

    מהדורת הבוקר No Comments on קרעי מתנגד להרחבת הממשלה: "יתקעו מקלות בגלגלים"

    שר התקשורת שלמה קרעי לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "בג"ץ לוקח לשרים את הסמכויות, אבל משאיר אצלינו את האחריות. לבג"ץ אין גבולות". קרעי הוסיף: "מבחינת אגף תקציבים כל מה שמשרד התקשורת עושה הוא פוליטי. הגשתי הצעת חוק מיוחדת למלחמה, הייעוץ המשפטי תוקע"

    Communications Minister Shlomo Karai attends Economic committee meeting at the Knesset, the Israeli Parliament in Jerusalem, on November 20, 2023. Photo by Yonatan Sindel/Flash90 *** Local Caption *** כנסת מדברים ועדת כלכלה ועדה שלמה קרעי שר התקשורת צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת שלמה קרעי, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) ותקף את בית המשפט העליון על רקע העתירה נגד פיטורי יו"ר הדואר: "הציבור בוחר נבחרים בקלפי אבל בנקודת מחלוקת יש מי שחושב שהוא מעל הדמוקרטיה. עתירה מופרכת, טענות הזויות. כולם רואים ששירותי הדואר כושלים".

    הוא הוסיף: "זה כרסום ביסודות הדמוקרטיה שמשאירה את האחריות אצל השרים אבל הסמכות נלקחת מהם. אנחנו רואים שלבג"ץ אין גבולות. בית המשפט התרגל שהסמכות אצלו אבל האחריות אצל נבחרי הציבור".

    ובנושא התקציב לתשתיות סלולר: "בלי תקשורת סלולרית, שום תכנית אחרת לא תועיל במצב חירום. רק אחרי שראש הממשלה התערב נמצא התקציב. מבחינת אגף תקציבים כל מה שמשרד התקשורת עושה הוא פוליטי. הגשתי הצעת חוק מיוחדת למלחמה והייעוץ המשפטי תוקע את החוק למעלה מחודש".

    ביחס להרחבת הממשלה אמר קרעי: "אני לא מתלהב מצירוף גורמים מסיתים ומפלגים שרק יתקעו מקלות בגלגלי הממשלה. גם היום גנץ וחבריו מצביעים נגד התקציב בלי לומר מה הסיבה ובלי סיבה אמיתית. די לנו במה שיש".



    0 תגובות